Všeobecné predajné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné predajné podmienky

Obchodné podmienky spoločnosti Peter Lukáč – TELLUS ( ďalej len dodávateľ )
pre elektronický obchod a zásielkový predaj

 

Obchodné podmienky na www.tellus.sk platia pre nákup v internetovom obchod www.tellus.sk. Ich účelom je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej v zmysle zákona.

Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.tellus.sk je:

Sídlo:
Peter Lukáč – TELLUS
Pozdišovce 273
072 01 Pozdišovce

IČO:
40010775
IČ DPH:
SK1042638586

Bankové spojenie:
mBank, a.s.
Číslo účtu:
4205095734/ 8360

Web stránka:
www.tellus.sk
E-mail:
tellus@tellus.sk

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.tellus.sk zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.tellus.sk zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

Kupujúci prehlasuje, že osobné údaje, ktoré uviedol v objednávke sú pravdivé. Podľa § 11 zákona č. 428/2002 Z.z. za nepravdivosť osobných údajov zodpovedá ten, kto ich do informačného systému poskytol.  Pri vykonaní registrácie, ma zákazník možnosť vyjadriť súhlas so zasielaním komerčnej komunikácie elektronickou poštou , sms správami , prípadne iným vhodným spôsobom. Uvedené zasielanie komerčnej komunikácie je výlučné na voľbe zákazníka.

Kupujúci v momente odoslania svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania svojej objednávky a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci odoslaním svojej objednávky potvrdzuje, že pred uskutočnením svojej objednávky sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil a s obchodnými podmienkami bez výhrad súhlasí.

Postup pre spotrebiteľa, ako je potrebné vyplniť formulár pre objednávku, je uvedený na internetovej stránkewww.tellus.sk. Spotrebiteľ si môže flexibilne meniť parametre objednávky počas celej doby pred jej odoslaním. Po odoslaní je možné zmeniť parametre objednávky telefonicky alebo e-mailom alebo listom.

Spotrebiteľ odoslaním e-mailovej správy adresovanej predávajúcemu alebo odoslaním vyplneného formulára na internetovej stránke www.tellus.sk alebo na základe telefonickej objednávky spotrebiteľa predávajúcemu alebo prostredníctvom listu spotrebiteľa adresovaného predávajúcemu (ďalej len „objednávka“) dáva predávajúcemu súhlas na spracovanie tejto objednávky. Spotrebiteľ má možnosť pri vypĺňaní formulára zvoliť si alebo odmietnuť zasielanie noviniek spoločnosti Peter Lukáč – Tellus. Spoločnosť Peter Lukáč – Tellus sa zaväzuje chrániť osobné údaje spotrebiteľa v zmysle Zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Objednávka spotrebiteľa musí obsahovať:

  • identifikačné údaje spotrebiteľa (obchodné meno, sídlo, IČO – ak je spotrebiteľom právnická osoba, prípadne meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu – ak je spotrebiteľom fyzická osoba).
  • typ a počet kusov tovaru.
  • spôsob dodania tovaru.
  • kontaktné údaje spotrebiteľa (telefónne číslo, e-mail).
  • spôsob zaplatenia kúpnej ceny (v hotovosti, platobnou kartou, na dobierku, bezhotovostným prevodom, prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej spotrebiteľské úvery). Po odoslaní objednávky spotrebiteľom predávajúci bezodkladne po jej doručení potvrdí spotrebiteľovi prijatie objednávky spätným mailom alebo telefonicky alebo listom. Objednávke spotrebiteľa je pridelené konkrétne jedinečné číslo, pod ktorým jej zaevidovaná v systéme. Informáciu o čísle objednávky obdrží spotrebiteľ prostredníctvom spätného mailu alebo telefonicky alebo listom.

Dodávateľ stornuje objednávku, alebo jej časť v prípade ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote alebo sa tovar nevyrába, nedodáva alebo z dôvodu príčin, ktoré predávajúci nemôže nijako ovplyvniť a tieto zmeny neboli predávajúcemu známe v deň realizácie objednávky spotrebiteľom. V prípade, že nastane niektorá z uvedených situácií, dodávateľ bude bezodkladne kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. Objednávka sa stáva záväznou v prípade jej spracovania a následným potvrdením t.j. zaslaním emailu o spracovaní objednávky na email odberateľa. Spracovanú objednávku nemôže predávajúci zrušiť. V prípade, že spotrebiteľ už cenu z objednávky (zálohovej faktúry) alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode medzi spoločnosťou dodávateľom a spotrebiteľom o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, dodávateľ sa zaväzuje vrátiť spotrebiteľovi do 14 pracovných dní od záväzného odstúpenia spotrebiteľa od objednávky na účet spotrebiteľa alebo adresu spotrebiteľa cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok.

V súlade s ustanovením §7 odst. 1 c. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom spotrebiteľskom balení za predpokladu, že sa oboznámil s vlastnosťami výrobku.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho, pokiaľ sa nedohodnú že si prevezme peniaze osobne. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu bezodkladne, obratom po vrátení objednaného tovaru, najneskôr však do 14 dní.

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné v prípade, ak bol tovar používaný alebo čiastočne opotrebovaný. Takisto nie je možné odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu u tovaru, ktorého charakter to vylučuje predovšetkým z hygienických dôvodov. Pokiaľ bude vrátený tovar neúplný, poškodený či viditeľne použitý, bude si predávajúci uplatňovať u kupujúceho úhradu nákladov a náhradu spôsobenej škody v rámci platnej legislatívy.

V prípade, ak spotrebiteľ chce vrátiť objednaný tovar, ale ten už bude poškodený, použitý, čiastočne opotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, nejedná sa o odstúpenie od zmluvy. Predávajúci môže v takomto prípade odmietnuť plnenie , alebo po dohode s kupujúcim požadovať si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar alebo odmietnuť plnenie.

 

Login

Zlý email alebo heslo

Triedy a označenia produktov

Technický stav všetkých nami predávaných produktov je 100%. Pre všetky nami predávané produkty platí plná záruka ako na nové produkty.

Rozdelenie batérií Refurbished notebookov do tried na základe testovania špeciálnym záťažovým testom:

NB

nová batéria    (** Záruka na kapacitu 12 mesiacov)

VD

70 - a viac min.  (*   Záruka na kapacitu 90 dní)  (bežná práca - Internet a MS Office)

DB

30 - 70min.    (*   Záruka na kapacitu 60 dní)  (bežná práca - Internet a MS Office)

SB

15 - 30min.    (*   Záruka na kapacitu 30 dní)  (bežná práca - Internet a MS Office)

BB

(v notebooku je baterka ale je zlá  -  nefunkčná)

Rozdelenie Refurbished notebookov do kozmetických tried:

A- Trieda

Najpredávanejšia trieda, garancia dobrého vzhľadu. Minimálne kozmetické vady (drobný škrabanec na plaste,...) Ekvivalentné niekoľko-týždňovému použitiu. Displej je v 100% stave, ako nový.

B+ Trieda

Displej notebooku v 100% stave, avšak notebook vykazuje väčšie stopy predošlého zaobchádzania a kozmetické vady sú viditeľnejšie. Hardware 100% stav.

B Trieda

Viac viditeľné kozmetické vady na plastoch a displeji. Zariadenie je samozrejme 100% funkčné a vady nemajú vplyv na technický stav produktu. Detailné fotky produktov nájdete v Galérii, kde si vyhovujúci kus môžete rovno objednať.

Rozdelenie Refurbished monitorov do kozmetických tried:

A Trieda

Displej 100% stav, viditeľné známky používania možu byť len na plastoch.

A- Trieda

Minimálne kozmetické vady na displeji ktoré pri bežnej práci tažko identifikovať (vadný pixel, škrabanček), známky používania povolené aj na plastoch.

B+ Trieda

Väčšie kozmetické vady na displeji (napríklad väčší škrabanec, viac vadných bodov, vačší fľak) avšak neprekážajú pri práci a sú plne použitelné

B Trieda

Značné poškodenia displeja, plastov, napríklad pixelové pásy, veľké škrabance a podobne. Využitelné na menej používaných miestach, napríklad k serverom atd. Veľké cenové zvýhodnenie. V Galérii daného kusu nájdete detailné fotky ako aj možnosť objednať.

Rozdelenie Refurbished all in one do kozmetických tried:

A Trieda

Display 100% stav, minimálne kozmetické vady.

A- Trieda

Minimálne viditeľné drobné vady na pohľadovej časti. Väčšie kozmetické vady prípustné nepohľadových strán (vzadu, zboku).

B+ Trieda

Menšie kozmetické vady aj na displaji (neprekážajú pri práci ) viditeľnejšie kozmetické vady aj na pohľadových stranách.

B Trieda

Väčšie kozmetické vady na displaji (neprekážajú pri práci ), poškodenia plastov môžu byť väčšie (prasknuté, odlomené), vysoké cenové zvýhodnenie! V Galérii daného kusu nájdete detailné fotky ako aj možnosť objednať.

Rozdelenie Renew produktov:

G GOLD

tovar v 100% stave. Žiadne známky použitia v originálnom balení.

S SILVER

tovar v 100% stave, bez viditeľnejších stôp akéhokoľvek zaobchádzania, chýba len pôvodný obal. Plná záruka ako na nové.

B BRONZE

môže obsahovať jemné, málo viditeľné škrabance, vzniknuté pri remarketed procese, prípadne výrobné vady na šasi ntb. Cenové zvýhodnenie. Plná záruka ako na nové.

B- BRONZE-

Viditeľné známky používania, väčší počet škrabancov / rýh. Škrabance na displeji, bez fľakov. Informujte sa o stave u obchodníkov. Najväčšie cenové zvýhodnenie. Záruka ako na nové. Foto na  vyžiadanie u obchodníka.

Reklamačné podmienky

Záruka sa vzťahuje na chyby materiálu alebo technické chyby vzniknuté pri výrobe zariadenia.

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok je vydaný v súlade s ustanoveniami:
zák.č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
zák.č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov

Pre zlepšenie kvality našich stránok používame cookies. Tým, že pokračujete v prehliadaní stránok bez zmeny nastavenia vášho prehliadača súhlasíte s ich používaním. Viacej o používaní súborov cookies.